8 lis 2013

Alkohol a zdrowy tryb życia.

Wszystko jest dla ludzi to motto często słyszymy weekendami gdzie kluby zapełniają się ludźmi a alkohol kusi. 

Tylko czy można pić alkohol stosując dietę?
Jeśli można to ile wypić i czego ?






Jeśli się odchudzamy to niestety alkohol nam w tym nie pomoże gdyż jest bardzo kaloryczny.

1 g alkoholu === 7 kcal!!! a porównując 1g węglowodanów to tylko 4 kcal !!!



kieliszek wódki (50ml)- 110 kcal 
piwo (0.5l) - 250 kcal 
kieliszek wina białego wytrawnego - 100 kcal
kieliszek wina białego słodkiego -140 kcal
kieliszek wina półwytrawnego - 120 kcal
kieliszek wina czerwonego - 100 kcal
kieliszek szampana - 115 kcal


Czyli wybierając się do klubu czy na Imprezę pamiętajmy o tej tabelce, bo dostarczenie sobie jednego wieczora dodatkowego 1000 kcal na pewno odczujemy nie tylko w głowie następnego dnia ale również nasze sumienie nie będzie czuło się najlepiej.


Bez paniki !! ;)
Pamiętajmy jednak, że nie musimy zupełnie rezygnować z alkoholu jednak pamiętajmy o dwóch rzeczach:

*umiar w piciu

*posiłki podczas picia alkoholu- alkohol wzmaga apetyt a co za tym idzie chęć na przekąski nie zawsze zdrowe


Alkohol odwadnia organizm


Alkohol spowalnia trawienie

chyba, że jest to lampka wina do obiadu (lampka!! nie butelka heh)



Uwaga!!! 

Unikamy kolorowych słodkich drinków z sokami  czy napojami gazowanymi .



Moja osobista opinia to :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz