21 mar 2014

Fakty i Mity : Jedzenie do 18 ?

Jednym z najbardziej popularnych i według mnie najgłupszych wyznaczników diety jest
MIT "Nie jemy po 18" !!!



Jedzenie do godziny 18 jest prawda jeśli chodzimy spać o 21, lecz każdy z nas prowadzi inny tryb życia jedni pracują w dzień inni po nocach i mieli by nie jeść po 18 ?

Bzdura!!!


 
Zasada mówi NIE JEMY 3H PRZED SNEM a nie NIE JEMY PO 18!!!



Kładziesz się spać około 24 ? Spokojnie możesz zjeść po 18 ba nawet po 20 ;)

PAMIĘTAJMY też aby nie popadać w skrajność nie odliczajmy minut do snu, ani nie głodujmy jeśli napadnie nas ogromny napad. Wiem po sobie, że mimo kolacji zdarza mi się przed snem coś skubnąć jakiś owoc czy warzywko, ale nie jakiś baton itd.




Najważniejszy jest umiar i tego się trzymam ;) 
A jak jest u Was ? Trzymacie się kurczowo zasad czy czasem zrobicie gryza czegoś przed snem ? ;)

5 komentarzy:

  1. Zgadzam się z Tobą :) Mam nadzieję, że ten mit zostanie obalony raz na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też nie jestem zwolennikiem jadania do 18,a potem już nie. Sama kończę nieraz pracę o 22.i zanim dotrę do domu, i położę się spać,to mija ponad 3 godziny, także jem później ostatni posiłek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są dni, kiedy spać o 2-3 w nocy i często ostatni posiłek zjadam o 21 lub później, bo zdecydowanie lepiej śpię z pustym brzuchem. Są jednak dni, kiedy muszę położyć się o 22, wtedy ostatni posiłek spożywam najpóźniej o 19. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie wszędzie mówi się o tej magicznej "18stej", a wiadomo, że jak ktoś chodzi spać o 2 w nocy- jak ja np. to umarłby z głodu trzymając się tego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj ile razy ja to słyszałam! To chyba dlatego, że to tak łatwo zapamiętać... godz 18, STOP! Jakby zapytać - A dlaczego do 18? To pewnie duża większość nie wiedziałaby co powiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń